fredag den 12. februar 2010

Okey? - det siges at man kun skal tale hvis man har noget på hjertet..

Hvis dette er sandt så vil jeg på forhånd beklage, for idag vil der hverken komme fed moral eller lækre punchlines.

Er netop hjemvendt efter 3 timer ved frisøren. Dette var så andet besøg på de sidste tre dage (i min desperation på at blive rigtig blond) og min konklusion på oplevelsen er: "der skal gå laaaaang tid før jeg sætter mig i stolen igen" og dette skyldes ikke at jeg er kommet hjem med den dårligste oplevelse af verdens grimmeste farve eller det mest nederen cut, men simpelthen bare følesen af, at sidde på røven så lang tid af gangen tager pippet fra mig..reghh!

Weekenden byder på en del fornuftige ideer og jeg glæder mig til at starte min Fredag ud med en tur ud og spise med en god gammel veninde, som jeg desværre ikke har brugt alt for meget tid sammen med det sidste års tid. Men det skal ændres nu og jeg ser frem til en aften i nostalgien tegn blandet med x-factor og kolde cult (gl. tradition med cult)
Lørdag står åben med en ide om at tilbringe aftenen i gaden med 2 meget vigtige mennekser i mit liv.. med dem bliver det sjove til det fede osv osv..

1 måneds ferie er hermed skudt igang - jeg ligger godt ud ;)

Mette - uden videre komplikationer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar