onsdag den 17. februar 2010

Hvordan er det muligt?

Godt en halv uge inde i min måneds lange ferie fra jobbet og status er: jeg Keder mig!!

Det må betegnes for at være min egen kreaktive sans der har valgt at stå på standby.. for nok står jeg tidligt op og tager op og træner..men når så det er done så vender jeg tilbage til min sofa, mit internet, mine smøger og min kaffe..
Ikke engang treassure madness spillet på facebook kan trække mig ud i yderlig spændning??
Jovist kunne jeg bare starte min famøse lille bil og køre ud og se venner og familie.
Men når man hver eneste dag siden ferie start har været til kaffe ved mor, begynder det at kede mig også?

Hvem har sagt at intelligente mennesker ikke keder sig?
I så fald er det noget forbandet pjat!

Jeg skulle mene at se frem til i morgen hvor jeg skal på formiddags date med min gamle chef.. Manden der altid kan få mig til at grine.. men heller ikke dette er noget jeg ser frem til med klap i hænderne?? Jeg lyder som en stor pessimist, hvilket ligger så langt fra min personlighed som det overhovedet kan.
Kan ikke lige beskrive hvad der er der skal til for at få mig på toppen og smile og grine højt igen? (hvordan smiler man højt??)

har nok bare en Onsdag hvor tingene ikke vil lykkeds - ikke engang min super lækre kyllingetærte som står i ovnen nu vil som jeg ønsker??

Reghh.. mon ikke jeg finder en bedre dag i morgen?

Mette - med eller uden prikken over Mét

Ingen kommentarer:

Send en kommentar